9.7.2011

juuuuudaaas


Thumbs up jos tiiät Lintukodon oraakkelin ? Ja joo, mun oli pakko tulla kehuskelemaan tänne sillä et mä oon nyt naimisissa, hah. No mut, olin tnä mun 2 vee serkun, äitin miesystävän & meijjän äidin kaa Zoolandias (jee!). Se oli kyl iha jees pleissi, parast oli tietenki ne mönkkärit. Mä taisin ajaa vähän liian kovaa ku innostuttii  Eskin kaa. Meil oli niin kova kisa, ja mun oli pakko voittaa ni feilasin vähä yhes kurvis ja hujautin SUORAAN PÄIN NIITÄ "SEINIÄ". Lensin maaha ja mönkkäri tuli peräs jalan päälle, jesjes. Nousin sit ylös, tsekkasin onks mitää isoi haavoi (polveen tuli muuten pari aika hemmetin kivuliast ja näkyvää jälkee....) ja jatkoin matkaa mönkkärillä, tietty hidastamatta...

                                                                                Juudaas, juuda-a-a... :------D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä komma ;-----)