14.7.2011

åbo - mariehamn - stockholm - mariehamn - åbo































Heivaan taas pitkästä aikaa (: En oo oikee ehtiny kirjotella, ku oon reissannu täs vähä joka puolella :D Nää tän postauksen kuvat on viime viikonloppuselta, yhen yön laivareissulta. Hauskaa oli jeeeeeee ! Mä en ostanu sielt laivalta mitään muuta ku vähä karkkii, ku piti säästää kans Tallinnaan ( jossa siis olin 11. - 13.7 ). Teen siit Tallinnasta postauksen sit myöhemmin.
Yhyy, muhun on iskeny joku kauhee bakteeri koska oon kipeenä ;( 37 ja 38 asteen paikkeil kuumetta. Mua huimaa sillon kun seison ja kurkku on iha sairaan kipee. Noo, maataan sit tääl koton ku muut huitelee tuol jossain. Amandakin lähti Hesaa ja sit se näki Nadjan ( Are you feeling fashionable ? ) ja oon sil ihan sikakateellinen. Nyt mä meen tuijottamaan Suurinta Pudottajaa telkkarist ja juomaa Juissii.

3 kommenttia:

  1. kivoja kuvia ja ihana banneri :--D


    http://iwonderofthewold.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. aa uli nälkä noist ruokakuvista :-D ihan kiva blogi, mut kuvien laatuun vois panostaa enemmän ja ne vois olla isompia :-)

    VastaaPoista
  3. kkaro, kiitti (:

    jade, yritetään panostaa kuviin, mut meil molemmil o vaa digikamerat ;---(
    molemmat ollaan kyl vissii saamas järkkärit et ehk blogin laatuki sit paranee (:

    VastaaPoista

heitä komma ;-----)