1.5.2011

klara vappen, bara vatten


hei vaan (:


HYVÄÄ VAPPUA, vähän myöhäs kylläkin. En oo ehtiny kirjottaa aikasemmin, joten mä isken nyt tän vappupostauksen tänne. Tää vappu ei ehkä ollu niin hauska kun mun elämän edelliset vaput, mut menettelihän se. Mä siis vietin vappua maalla ( lol, Mietoisissa ), kun taas Amanda hillu ihan kaupungissa :----D Tässä nyt sitte hiukan vappua kuvina.

( Jahei, mä en tosiaankaan vetäny mitää kännejä, mulla vaan oli pakkomielle kuvailla meijän äitin ja iskän oluttölkkejä ! Varsinkin tota Suur-Kurkoa, se oli iha hillittömän kokonen ! :D )





toi oikeessa alakulmassa oleva kuva ärsyttää mua, koska mul on nilkat, kädet ja ryhti suoraan päin sitä kuuluisaa... :----------D

Siinähän niitä. Palataan asiaan sitten ku multa irtoo jotain muutakin ku tällästä shittiä :D

P.S - tein tänää ehkä maailman ihanimpia valkosuklaamuffinsseja ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä komma ;-----)