3.1.2012

mä oon ylivoimanen, sä oot ylipainonen

tänään olen : istunut kotona villasukissa ja jumpinissa, ihastellut spotify premiumiani (♥), menossa helsinkiiiiiin, katsonut tyttö sinä olet tähti, mitannut kuumeen, datannut, valittanut nälkääni jota en ole yrittänyt lopettaa, lukenut, miettinyt mitä tekisin junassa ja datannut lisää. erittäin onnistunut päivä siis.

tänään oon siis menossa helsinkiin. rahaakin menee varmaan mukavasti; viime viikollakin kävin kaksi kertaa kaupungilla ja kerran myllyssä... ja nyt oon menossa stadiin, huhhuh ! aattelin sitten esitellä mun ale-ostoksii jossain erillisessä postauksessa.

täällä on muuten LUNTA. vihdoin !!1 ei sitä ollakkaan ootettu yhtään. oon nyt parantumassa mun kuumeesta jonka takia mun uv meni ihan pilalle, toivotaan että teillä oli vähän kivempi uv ku mulla... sen takia mun tekstissä saattaa olla kirjoitusvirheitä ja en isoja alkukirjaimiakaan jaksa pistää :D mutta onko se nyt niin tärkeää ?

kuvat we♥it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä komma ;-----)