22.11.2011

gift wishes



Siinä vähän joululahjatoiveita (:

Nomination-paloja - didii, haluun tietty mun Nominatiooniin uusia paloja, mieluiten Norjan lipun ja Turkin lipun (:

Bruno Marsin Doo-Wops and Hooligans levy - niinkun sanoin jo aikasemmin, oon halunnu tätä levyä maaliskuusta asti ja toivon et saan sen vihdoinkin !

Karkkii - no ketäpä ei sitä haluis ? :----D

iPod - ihan sama mikä iPod, kunhan jonku saisin !

Teema-astioita - oon ehkä vähän tyhmä jos toivon jtn astioita joululahjaks, mut mun mielest on kiva jos sitku muutan omaan kotiin ni mulla on jo jotain astioita :)

Elegia-ruokailuvälineitä - kato edellinen.

Suklaata - omom.

Kulku-mukeja - sama juttu kun astioissa ja ruokailuvälineissä.

iPhone 5 - oon kateellinen kaikille joilla on iPhone niin että kyl munki pitää sitä nyt sit toivoo :D

Kynsilakkoja - lisäälisää !


Tajusin muute just et tost kollaasist puuttuu järkkäri. Noo, voin kertoo nyt ihan tälleenki et toivon siis myös järjestelmäkameraa !
Alan muute kehittyy täs postailemisessa. Tää on jo toka postaus tän päivän sisällä jeee !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä komma ;-----)