6.9.2011

why don't you come over me, valerie











































Ida : Nonii, sain vihdoin lisättyä tänne nää Lintsin kuvat. Kivaa oli ja haluun absolytely lähtee joskus uudestaa (:

Auu, mä vähä satutin itteni [ taas kerran :D ] tanssis ja nyt mun pikkusormi o iha turvonnu ja se o lastotettu yhtee mun nimettömän kans. Otin äske ton sitee hetkeks pois et käsi sais vähä tuulettuu mut oli pakko pistää heti takasi ku se sormi alko sattuu iha hemmetisti ;---(

Tekis mieli iha kauheesti mennä shoppailee mut ei oo rahaa. Haluisin kaikkii kivoi juttui, mut lohduttaudun sil et mä pääsen kuiteski Turkkiin jo perjantaina !!1 En muute oo vissii kertonukkaa siit tääl blogis, mut lähen siis viikoks Turkkiin, Biteziin. Siel aion kyl shopata sydämmeni kyllyydest ja ottaa aurinkoo nii et oon iha papu sitku me tullaa takasi sielt :)


P.S mun tekis mieli hyppii riemust yhe jutun takii jee !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä komma ;-----)