5.6.2011

KESÄLOMAAAAAAAAAAAAAAA
























Nonii. Kuvituksena sen taannosen Särkkis-reissun kuvia, kun en jaksanu tehä siit erillistä postausta :D Noo, eile oli todistusten jako ja NYT KOITTI VAPAUUUUUUS !! Hahaa oon iha fiiliksissä. Oon oottanu kesää iha sikakauan ja nyt se sit vihdoin tuli. Yhyy, vihaan Amandaa koska se lähti eile aamulla Roomaan. Aaaargh mul on kauhee matkakuume ja yhyyyhyy haluun kans Roomaan ja aaa oon iha sekasin jajajajajaja hahaha olen sekaisin. Joomoi.




Todistus




käytös - 9

äikkä - 9
enkku - 10

ruotsi - 10

bilsa & maantieto - 9

fyke & kemia - 9

hissa - 9

uskonto - 9

matikka - 9

musa - 9

kuvis - 9

kässä - 10

liikka - 8

valinnainen kuvis - suoritettu



keskiarvo - 9.2 [ jos laskin oikein :D ]


Ei mulla muuta. Nyt meen ostaa ittelleni kaupast salaatin huomiseks ja sit meen parvekkeel ottamaan aurinkoo. See ya !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä komma ;-----)