9.6.2011

back back, back from rome

Moikka vaan, oonkin palaillu Roomasta. Aah, siel oli lämmint, vaik onhan täälläki, onneks. Rooma oli sinäänsä yllätys, koska mä olin kuvitelly et siel on niihini nähtävyyksiin isojakin etäisyyksii mut ne kaikki nähtävyydet oli suurinpiirtein siinä neljäkilsan sisällä. Mä yritin ladata niitä Rooman kuvia koneelle, mut koneen muisti vetelee viimisiään ja kuvat ei suostunu latautumaan, jep jep. Mut mä en luovuta, mä lupaan et saan ne kuvat tänne. Sitä ennen joudutta tyytymään näihin vanhoihin Minjan kanssa otettuihin kuviin...



Että mä näytän läskiltä ! Harmaa paita Indiskasta, sortsit ja toppi henkas ja maukast. Mutta mutta, tää on pikapostaus, joita multa tulee turhankin usein... Mutta muttta, huomenna meen Neten & Hannan kanssa Jukuparkkiin, jipii ! Tulee varmaa hauskaa ja kuviikin on luvassa. Jos saan ne koneelle....
Posted by Picasa

2 kommenttia:

heitä komma ;-----)