16.4.2011

vihkiminen

heivaan (:


Otsikko. Juu-u, vihkisin tällä viikolla sekä nahkatakin että tennarit ulkokäyttöön !

Mahtava fiilis. Kaduilt on sulanu jo lähes kaikki lumi, aurinko paistaa ja on lämmin. Kevääääääät.


Tää viikko on menny ohi ihan sikahitaasti. Mun mielestä. Sil aikaa kun mä nukun sängyssä univelkaa pois, kaikki muut hehkuttaa sitä kuinka tää viikko on menny tosi nopeesti ja nyt on tosi mahtavaa kun on taas viikonloppu :-----D


Hahaa, meikä menee tänää vahtimaan pikkuveljee ja sen kaverii Leaf Areenalle lol :D Nojoo, pääsen nauramaan niille pojille kun ne hyppii ihan innoissaan niis kiipeilyjutuis siel, joten kai siit tulee iha kivaa (:


Nyt mun täytyy häippästä tekemään ruokaa. Mä isken niistä tennareista ja siit nahkatakista kuvia joskus tulevaisuudessa, mut nyt mä sanon heipat !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä komma ;-----)