13.4.2011

heivaanhei



Moikka (: Arvatkaapa vaan kenen pää kumisee taas tyhjää, kun pitäis keksiä otsikko. Postausaiheetkin on aikas vähissä. Yhyy. Mut koska mä en nyt kerran keksiny parempaakaan, päätinpä sitten iskee tänne niitä Espanjan kuvia. Osia niistä löytyy myös täältä ja täältä, mut mä haluun jakaa näitä kuvia myös teijän katottavaksenne (-----: Nää kuvat on ihan satunnaisessa järjestyksessä.




Alcudian vanhast kaupungista (: Siel oli myynnissä tollasii kaikkii siistei juttui.





Mallorcan rannikkooooo.



Tää kuva on joistain markkinoilta. Piiiiiikkusen lippiksiä :D





Palmu :-----D



Täs on tälläsii kylttejä, jotka mä bongasin tollasen ravintolan edestä.







Öö, tä on vaan tällänen kanaali :---D Mun oli pakko lisätä tää kuva tänne, koska musta täs on jotain ihan erityistä tunnelmaa. Oke, nyt mä kuulostin idiootilta.



No, siinähän niitä. Mä laitan näitä varmaan jossain kohtaa enemmänkin, mut nyt mä en ehi koska mun pitää juosta bussipysäkille !


P.S - hihii, tänää on koulun disko (:


P.P.S - AAARGH MÄ VIHAAN TÄTÄ BLOGGERII

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä komma ;-----)